sâmbătă, octombrie 01, 2011

A inceput liceul...

Vor fi cei mai frumosi ani sau nu ? Oare am fost mintita de ceilalti cand mi-au spus ca anii de liceu sunt cei mai frumosi ? N-am de unde stii, dar voi afla curand. De asta sunt sigura!

 Pentru moment, imi place. Am cei mai potriviti colegi, si simt ca locul meu e in "Colegiul National Mihai Eminescu" - Baia Mare, sala 67, clasa IX E. Pentru prima oara, de cand m-am mutat din Bucuresti, nu-mi doresc sa ma intorc acasa. Nu-mi imaginez sa fac liceul acolo. Aici sunt acum, traiesc viata aici. SI-ATAT! Ba mai mult, acum o saptamana au fost preselectii de teatru. Si cum la Miss Boboc mi-a fost teama sa ma duc, nu vroiam sa fiu respinsa, in ziua cu preselectiile pentru teatru eram foarte bine dispusa si inainte cu 10 minute de ora la care incepeau preselectiile... am zis ca "eu ma bag!", si-am mai corupt cateva colege, si-am mers... Si n-a fost in zadar. Am primit 2 voturi din 3, si am ocazia sa fac ceea ce mi-am dorit de mica. Doar eu stiu cum ma duceam in fiecare seara in dormitor, ma inchideam acolo... si imi imaginam ca sunt pe o scena si ca imi duc la capat rolul. Cata pasiune puneam, si chiar credeam ca-s buna de ceva. Dar cand i-am vazut pe cei din juriu, m-am intimidat. Pe moment, mi-am dat seama ca n-am nici 1% sanse sa fiu ca ei... Iar apoi, am stat si mai gandit. Nu trebuie sa fiu ca ei, trebuie sa fiu EU! Si-am sa fac tot posibilul sa-i fac mandrii pe cei 2 care m-au votat din juriu, si o sa-l multumesc si pe "nemultumitul" membru al juriului care nu m-a vrut in trupa lui de teatru. Han Andrei, iti promit c-o sa iti schimbi parerea! >:D<

Acum inca sunt emotionata, astept repetitiile. Vreau sa vad cum e, sa stiu in ce m-am bagat. Dar o sa fac fata, e doar o alta provocare. O fac , ca sa-mi demonstrez mie ca POT, iar altora de ceea ce sunt in stare...

Cam astea sunt noutatile... Imi cer scuze c-am lipsit atat de mult, dar mi-am uitat parola contului si am fost ocupata... mai nou, mi-am dat seama ca as putea aduna toate ideile, sa le pun intr-o carte. Si-asa am inceput sa scriu "Mara si Larus", dar nu aia vroiam. Asa ca, minunata mea carte, a devenit " Jocurile Inimii " .  Poate o sa public 2-3 capitole din ea, inca nu sunt sigura. Dar voi vedea....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu