luni, iunie 27, 2011

Pentru ca o prietenie ca asta merita...

Cu ce as putea sa incep ?




Cea mai buna prietena a mea, am cunoscut-o in clasa a 2 a, cand eram doar niste copile mici si prostute. Acum iata-ne aproape de viata de liceu, pretenia noastra inca rezista, chiar daca eu m-am mutat din oras. O iubesc enorm. Ea e una din persoanele pentru care as face orice. Mi-a fost alaturi mereu, si are ea o placere sadica de a-mi spune 'ti-am spus eu' cand e vorba de baieti... Ea e cea mai cu capul pe pamant, si picioarele pe umeri persoana pe care o cunosc.. Ea e Flory a mea ! O vedeti in poza de mai sus, e micuta si blonduta <3.

Daaaar !

Mai vedeti o fata, ea e Gabitzza. Pe ea am cunoscut-o in clasa a 5 a si nu prea m-am atasat eu asa tare de ea. Dar a venit o vreme cand le mai aveam doar pe ea si pe Flory. Asa ca vremea si greutatile ne-au apropiat si ne-au facut sa fim cele mai bune prietene...

Si-apoi a trebuit sa ma mut.. si totusi, prietenia rezista.

Pe fetele astea 2 nu le-as da pentru nimic in lume...

Va iubesc enorm, scumpele mele :(.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu