miercuri, iunie 29, 2011

Mania FACEBOOK...

Recunoasteti, cu totii (sau macar 80% dintre noi) am fost atrasi de mania 'Facebook'. E un fel de 'hi5', dar o forma mai inteligenta :)). Stiti voi, asa cum un telefon are enspe mi de variante, fiecare cu ceva in plus, asa e si cu facebook-ul.
Multi dintre prietenii mei aveau cont pe facebook inca de anul trecut, si erau de-a dreptul obsedati. Eu mi-am facut un cont acum 8-9 luni, dar am renuntat la el pentru ca habar nu aveam sa-l folosesc:)). Da, suna patetic, dar... asta e ! :). Insa dupa 4-5 luni, am incercat din nou. De data asta, am reusit. Si-acum sunt si eu cuprinsa de 'febra' asta; insa nu ca toti ceilalti. Multi nu pot rezista cateva ore fara sa vada celelalte noutati si sa fie la curent cu tot. CIUDAAAT... Eu nu-s asa.

Dar sunt unele lucruri care sunt si mai ciudate si mai patetice decat asta ! Ce-ar fi sa ii precizez pe obsedatii care isi dau like-uri la propriile comment-uri ? :|. Hai maaa, asta e deja .. lipsa de atentie din partea celor din jur. Si sincer, suna cam penibil, nu ?

Asadar, multi prefera sa petreaca ore in fata unui computer, sau laptop, doar stand conectati la lumea virtuala, refuzand astfel sa isi traiasca viata. ALOOOO ! Nu va plictisiti sa vedeti cum va trece viata prin fata ochilor ? :| Adica, e okay sa fii in rand cu lumea.. Dar sa fii, pur si simplu, dependent/a de internet ? Asta e chiar urat !

Am avut o incercare referitoare la asta acum ceva zile. Mi s-a stricat stick-ul de internet, si culmea ! .. si laptop-ul; toate in aceeasi zi. Si am fost 2 saptamani fara internet.. Nu mi-as fi activat pe telefon o extraoptiune cu internet pe telefon daca nu as fi avut nevoie sa vad niste rezultate la ceva examene. Si s-aud apoi un 'vai ! esti dependenta de internet .. '. Oh, nu ! Dragilor, MY LIFE DOESN'T STOP WHEN THE COMPUTER CRASHES !!

Deci, mi-e mila de cei cuprinsi de mania FACEBOOK ... Reveniti-va, scumpilor ! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu