luni, iunie 27, 2011

Ce bine suna : a IX - a

Asa-i ca suna minunat ? 

Clasa a IX -a ... De mic copil visam la asta, visam sa nu mai fiu copil, sa gust adolescenta. Si-acum, la cateva luni distanta de 16 ani si inceputul vietii de liceu .. Imi doresc sa fiu iar copil. Copilaria nu ne-o mai da nimeni inapoi... Avea dreptate mama cand imi spunea sa nu ma mai grabesc sa cresc.. Mi-e dor de naivitatea si innocenta caracteristica noua. Ieseam in spatele blocului si ma jucam cu papusile.. AH ! Placerea ce o detineam cand le croiam hainute noi.. Cand i-am stricat mamei o rochie, ciopartind-o ca sa ii fac o fustita papusii mele.. Ce amintiri, Doamne ! 


Acum, ma pot numi 'boboaca'. Suna minunat, ce-i drept.. Dar sunt usor tematoare. Oare cum va fi ? Oare ce colegi voi avea ? Ma voi intelege bine cu ei ? Sincer sper asta...

In astfel de momente mi-as dori putin mai mult curaj.. Deja simt frica de lume noua. As putea spune chiar ca am o fobie de lume necunoscuta, dar nu e chiar asa.. Se numeste timiditate. Atat. Imi trebuie cam 2-3 zile sa ma acomodez, si-apoi pot fi eu insami...

Sper sa nimeresc intr-o clasa cu colegi deosebiti. Sper ca-mi voi gasi prieteni pe care sa-i pastrez pe viata..
Chiar daca sunt in BM de aproape 5 luni, tot singura ma simt. Noroc cu scumpii mei prieteni, Clau si Georgi. 


Eu si strambiliciul de Clau --> 







Iar ea ^ e scumpa mea Georgii.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu