marți, iunie 28, 2011

Cartile astea...

Pasiune noua, necunoscuta pana acum aproape 2 luni...

Acum aproape 2 luni, se pare, ca mi-am descoperit o noua pasiune. Sau ma rog, poate fi numita si lipsa de ocupatie, dar adevarul e ca imi place, asa ca o voi numi 'pasiune'.

             Cititul... am citit 11 romane de dragoste, un roman referitor la fantome ( chestia asta ii atrage pe multi adolescenti astazi ), iar acum citesc "Arta conversatiei" de Ileana Vulpescu. Mi-a fost recomandata de matusa mea, asa ca zic.. ce-am de pierdut. Asa deci, am fost la biblioteca, mi-am luat-o.. si-am inceput sa citeeeeesc....

 CIUDAT ! e exact povestea familiei mele incepand de-acum ceva ani buni...

Dar m-a facut curioasa, asa ca am sa o citesc pe toata si-am sa va spun cum mi s-a parut...


Referitor la autorii pe care i-am citit de curand, trebuie sa mentionez de talentata Sandra Brown. Doamne! e talent pur. Scrie cu atat de multa pasiune, incat cartile ei te atrag. Pur si simplu, sunt genial scrise si redactate. Iar povestile sunt de-a dreptul uimitoare. Cum sa fie atat de perfect totul ?! OH..am uitat, e doar o poveste :(. Revenim, pe langa Sandra Brown, Jude Deveraux si Nora Roberts sunt si ele bune de precizat... N-o uit nici pe Tami Hoag. M-au impresionat in mod placut astea, si jur.. toate povestile astea iti schimba caracterul si modul  de a gandi. E okay, te maturizeaza, dar intr-un mod pozitiv. Ai o alta viziune asupra vietii si asupra a tot ce te inconjoara...

<3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu