luni, iunie 27, 2011



Discursul pentru incheierea celor mai minunati ani din viata mea...

Am avut enorm de multe emotii, recunosc. Dar am reusit sa evit o balbaiala ce mi-ar fi putut strica cu usurinta reputatia de fata desteapta si finuta, asa ca totul a iesit bine... In afara de sutele de ochi atintiti asupra mea, fiind eleva venita din Bucuresti intr-un orasel de provincie, Baia-Mare, care reuseste sa ii intreaca pe multi, nu m-am simtit prea incoltita de priviri doritoare de o balba mica, un subiect bun de amuzament...
Dar am reusit ! Si dupa toate problemele din ultimul an, am reusit sa iau premiul I, cu media 9.52... E ceva, fara de altii :d. Da, stiu.. da modestia afara din mine :)).. dar sincer, daca pot, de ce sa nu ma mandresc ? 


Am momente cand mi-as fi dorit sa fiu acasa, in Bucuresti, cu colegii mei... Nu cu cei de aici, ca nu pot spune ca ultimul semestru din clasa a VIII - a a fost prea stralucit.. Dar asta e, as plange. Ce-as rezolva ? NIMIC. Macar pot sa zambesc, sa tin capul sus si sa merg inainte.. Daca nu pentru mine, atunci macar pentru cei care stiu ca pot si care au incredere in mine. 

Multumesc scumpilor mei profesori pentru efortul si munca depusa in eleva din banca a 2-a, randul de la perete.. Sper ca nu v-am dezamagit pe parcursul acestor ani. Si mai sper ca sunteti mandri de mine.


Acum... urmeaza alti 4 ani uimitori. Urmeaza viata de liceu. Colegi si profesori noi. Sunt un pic cam emotionata, dar sper sa iasa totul bine. De fapt, stiu ca asa va fi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu